تكنولوژي fifa
تاريخ : سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, | 15:26 | نویسنده : mohammad mahdi

 پس از تصمیم تاریخی های FIFA را تایید استفاده از تکنولوژی خط دروازه (GLT)، در دو مورد اول ارائه دهندگان تکنولوژی، GoalRef و هاوک چشم، از توافق نامه را امضا کرده اند.این نقطه عطف در روند GLT، که در سال 2011 آغاز شد، این بدان معنی است که این دو شرکت در حال حاضر دارای مجوز رسمی به نصب مربوطه خود را در خط هدف سیستم های فن آوری در سراسر جهان می باشد. 


بین اکتبر 2011 و ژوئن 2012، هر دو شرکت با تصویب یک سری از آزمونهای آزمایشگاهی و میدانی گسترده (دفعات بازدید: آزمون و تحقیقات)، آزمایش در شرایط بازی شبیه سازی شده، و همچنین به عنوان تست در مسابقات زنده است. 

به منظور تبدیل شدن به یک دارنده پروانه FIFA، هر دو شرکت نیز تا به حال به دیدار با طیف وسیعی از نیازهای برنامه مانند انطباق با کد رفتار WFSGI (فدراسیون جهانی صنعت کالاهای ورزشی)، و همچنین انجام برای نشان دادن استاندارد ISO 9001 تناسب اندام برای کسب و کار است. شرکت همچنین لازم بود برای ارائه بیمه مسئولیت محصول برای تکنولوژی خط دروازه خود را. 

هنگامی که یک سیستم در ورزشگاه نصب شده است، سیستم تحت بازرسی نهایی را به بررسی عملکرد آن است. این است که توسط یک موسسه مستقل آزمون انجام شده، و نتایج حاصل از این به اصطلاح "تست نصب و راه اندازی نهایی" باید موفق. 

فقط مثبت تست نصب و راه اندازی نهایی صلاحیت یک سیستم می تواند در مسابقات رسمی استفاده می شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، سیستم اعطا FIFA کیفیت PRO خوانده شده را علامت. 

اطلاعات بیشتر در مورد برنامه کیفیت FIFA فناوری خط دروازه، شامل یک لیست از تمام تاسیسات خبره، فیلم ها و اطلاعات بیشتر در مورد روند صدور مجوز، را می توان در این بخش یافت می شود. 

 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: